Echipa Erasmus a Școlii Gimnaziale „Constantin Gh. Marinescu” este formată din 5 profesori cu experiență în derularea proiectelor Erasmus+, după cum urmează:
- Florescu Aurelia – directorul școlii – profesor de matematică
- Huțanu Ana-Viorica – directorul adjunct al școlii – profesor de educație tehnologică
- Coreschi Iulia – membru al Consiliului de Administrație – profesor de limba română
- Roman Cristian Ion – profesor de limba engleză
- Tobiaș Silvia-Daniela – coordonatorul Erasmus profesor de matematică
Acreditarea Erasmus a fost finanțată pentru perioada 01.06.2023-31.08.2024 prin proiectul cu numărul 2023-1-RO01-KA121-SCH-000142106, în cadrul căruia s-au desfășurat 3 cursuri de formare Erasmus+ cu participarea a 6 cadre didactice, 1 activitate de job-shadowing la care au participat 3 cadre didactice și 2 mobilități de grup cu elevii la care au participat 12 elevi din clasele gimnaziale însoțiți de 4 profesori.
Pentru fiecare mobilitate, echipa de proiect a oferit participanților o prezentare în limba engleză a școlii noastre și a activităților desfășurate de noi, cu accent pe proiectele Erasmus+ derulate. Prezentarea a fost concepută de către domnul profesor de limba engleză Roman Cristian Ion, membru în echipa Erasmus.
În implementarea primului an de finanțare al Acreditării Erasmus în școala noastră, am desfășurat următoarele activități:
4 aprilie 2024
Sesiune de instruire pentru toate cadrele didactice susținută de profesor Coreschi Iulia și profesor învățământ primar Simionescu Marinela care au participat la cursul „We are all special: Inclusion and Support for students with special needs in and out of the classroom”.
Workshop susținut de profesori învățământ primar Perju Nicoleta-Gina și Tăbăcaru Elena-Laura și profesor Vasile Mihai care au participat la activitatea de job-shadowing.






Mai-iunie 2024
Activități de predare în pereche la clasă și activități complementare susținute de participanții la mobilitățile descrise mai sus.
26 iunie 2024
Sesiuni de instruire susținute de participanții la cursurile „Facing diversity: Intercultural Classroom Management” și „Artificial Intelligence for Education: Exploring the Frontiers of ICT”.








Implementarea continuă pe parcursul anului doi de finanțare prin proiectul 2024-1-RO01-KA121-SCH-000197822 pentru perioada 01.06.2024-31.08.2025.
20 noiembrie 2024
„Chat GPT = Inteligența Artificială….un subiect dezbătut intens și controversat în zilele noastre” – clasa a VI-a A
La ora de dirigenție, au jucat un exercițiu numit Back To Back. Acest exercițiu se bazează, la fel ca Chat GPT, pe felul în care oferi/transmiți informațiile, ca să primești un răspuns cât mai apropiat de adevăr. Satisfacția elevilor participanți a fost peste măsura așteptărilor. Au cerut să joace de trei ori. Ultimul joc le-am propus să îl facă în limba engleză. Două echipe, formate din Anghele Rebeca-Stancu Sonya și Băneșanu Vladimir-David Ilinca, s-au descurcat bine și în limba engleză. (Profesor Vasile Mădălina)




