Ana-Viorica Huțanu

Prima zi în La rissa a fost o experiență inedită pentru noi. Oras nou, oameni noi, colegi din Estonia dar și din România. Ne-am bucurat de ospitalitatea hotelului, locul unde se vor desfășura cursurile din următoarele zile. Abia asteptam!

A doua zi am intregit echipa inclusiv Ivan coordonatorul proiectului. A fost o zi obositoare dar frumoasa. Am vizitat orașul vechi, Larissa incluzând amfiteatrul antic și catedralul orașului. Dupa amiaza am continuat cursurile cu jocuri distractive iar in seara am incheiat o cu prezentari despre tarile din care vin cursantii.

A treia zi am avut cursuri de dimineata pana la ora prânzului. O zi plina de experiente noi. Am participat la activitati deosebite  coordonate de Ivan. Am redescoperit ca este foarte important sa comunicăm intre noi, sa lucram in echipa si sa ne acceptam unii pe altii. Pentru ca Grecia este o tara frumoasă, am profitat de acest lucru si am vizitat plaja de la Mareea Egee aproape de Larissa. La intoarcere am vizitat manastirea Paraschievi de la poalele muntelui Olimp si izvorul din inima muntelui. O zi superba si astazi!

A patra zi am inceput cursurile la 9 si 30. Teatrul a  fost cel mai important joc cu toate ca in fiecare zi suntem actori. Piesa se referea la Copiii verzi, un tablou vivant pe care trebuia sa-l reprezentam. Ca sa destindem si mai mult atmosfera am avut si jocuri distractive pe care le putem face cu usurinta si cu elevii la clasa.

* Counting to the chair

Ziua a cincea

4 octombrie 2018

Excursie culturală la Meteora

Ziua 6 – 5 octombrie 2018

1. Prezentarea unor idei teoretice despre importanța artelor in educația specială

2. Platforma eTwinning

Ziua 7 – 6 octombrie 2018